Dieta Dukana Regime Dukan (France) Dukan Diet (United Kingdom) Dukan Diet (USA) Dieta Dukan (España) Dieta Dukan (Italia) Dukan Dieet (Nederlands) Dukan Diaet (Deutschland) Dukan Dieta (Brasil) Диета Дюкан (Россия)

Spaceruj, by schudnąć i nie przytyć ponownie

Sekret odchudzania doktora DukanaNajprostsze, najbardziej naturalne, najmniej nudne  oraz najtańsze jest niewątpliwie chodzenie.

Chodzimy po prostu tak, jak oddychamy, stawiamy jedną stopę przed drugą, idąc dalej bez wysiłku i frustracji. Zaletą chodzenia jest to, że pobudza wiele grup mięśniowych, a między innymi również te, które zużywają najwięcej kalorii (mięsień czworogłowy i mięśnie pośladków).

Spaceruj pół godziny dziennie, a gwarantuję Ci, że pomoże Ci to schudnąć. Te 30 minut stanowi również jeden z fundamentów końcowej stabilizacji Twojej wagi.

Spaceruj! Jeśli chodzisz na spacer bezpośrednio po posiłku (po obiedzie lub po kolacji), zwiększasz spalanie kalorii o 20 do 30%.

Jeśli nie masz czasu, wypróbuj  stepper, w ten sposób nie będziesz musiał/-a wychodzić i odpowiednio się ubierać. Tak naprawdę, chodzenie jest tak samo zdrowe, jak zdrowe jedzenie. Chroni serce, poprawia nastrój oraz pamięć, sprzyja wyobraźni i poprawia zdolność uczenia się.

Zatem, by schudnąć i utrzymać wagę, po prostu: SPACERUJ!